HTML

Szabadrúgás

Centernek nevezem magam, mert hiszek abban, hogy ez a legjobb poszt. A szabadrúgásra akkor vállalkozom, ha úgy látom jogos, mert szabálytalanság történt.

Utolsó kommentek

  • vackor1: Keresem a nagy fejlődést, valaki megmutatná nekem ? 2000 6-ból 4., 12 pont 2004 5-ből 4., ... (2021.09.21. 09:24) A meccs
  • Burgermeister: Veszéjben a lyogállamiság !: nemjarok buzik kozze (2021.09.16. 07:49) A meccs
  • Veszéjben a lyogállamiság !: @ulpius66: Hát azok nem az ötzik lesznek. Tőlünk ugye a francia EB--n kaptak egy dióst meg egy mák... (2021.09.11. 14:00) A meccs
  • ulpius66: @Maxim Tsigalko: Köszi a választ! Így mán érthető, hogy az osztrákok mért nem hajtanak, így is,... (2021.09.11. 13:43) A meccs
  • Veszéjben a lyogállamiság !: @István jani: Kis összehasonlítás: Magyarországnak ugye 6 meccs után 10 pontja van Ausztriának... (2021.09.11. 12:34) A meccs
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • vackor1: Keresem a nagy fejlődést, valaki megmutatná nekem ? 2000 6-ból 4., 12 pont 2004 5-ből 4., ... (2021.09.21. 09:24) A meccs
  • Frady Endre: Érdekes, én az olaszokra nem a tészta-, hanem a macskazabálók kifejezést ismertem... :) Mangiare g... (2021.07.13. 09:31) Tészta és bab
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @horrorpornó bábszínház: Hol és mikor vallottam be? Gondolom ugyanott, ahol Kádár alatt szabad u... (2021.07.12. 19:40) "Kiskacsák" Münchenben
  • Frady Endre: "A magyar foci ma is emiatt nagy." A magyar foci 1986 (Mexikó) óta egyáltalán nem nagy és ehhez a ... (2021.07.08. 15:11) Ez már másik sportág
  • Kotit: Puskás Ferenc meg nem adott gólja 54-ben? (2021.07.04. 19:25) Szuper VAR vizsgálná a VAR ítéleteit?

Itt van Iván a fúróval

2015.02.11. 13:03 :: center

Szóval nem kellett sokat várni, Dárdai megkapta az első pofonokat a magyar sajtótól. Illetve, helyesebben csak egyetlen személytől Hegyi Ivántól, a Népszabadság labdarúgó tótumfaktumától. Kezdte egy könnyed sallerrel: "Dárdai az utolérhetetlen", ironizált az első cikk címe. Mert a szövetségi kapitány, amikor kinevezték a Hertha élére, nem vette fel a telefonját, amikor Ő Labdarúgó Tekintélyessége megpróbálta felhívni. Azok után, hogy Dárdai kifejezetten kérte az MLSZ-en keresztül a magyar újságírókat, hagyják néhány napig békében, hadd készüljön fel nyugodtan a Mainz ellen a csapatával.

Most jött aztán az újabb gyomros. Újabb írás. Azért, mert Dárdai a Nemzeti Sportnak adott interjút, nem pedig Neki. Nem lenne különösebb az ügy, a cikk elején (aminek címe Palira véve) óg-móg Hegyi, hogy micsoda galádság ez a dolog, s milyen botrányos kijelenteni azt, hogy a kapitány azért ad interjút a sportlapnak, mert húsz éve normális szakmai és emberi kapcsolatban áll velük. Ővele nincs talán így?

De az írás egy sértett újságíró kesergése felől már új irányba kanyarodik. "Ha csupán úgy felel meg a feladatának, amilyen a memóriája, baj lesz." És idézi azt, amikor Dárdai játékosként 2004. januárjában azt nyilatkozta egy német újságírónak, hogy a Hertha számára előbbre való a magyar válogatottnál. Hegyi Iván memóriája tehát jobb, mint Dárdaié. 11 év távlatából is elő tudja keresni ezt a nyilatkozatot. Vélhetően azért, hogy beindítsa a kampányt a szövetségi kapitány ellen.

Nekem nem áll a rendelkezésemre olyan archívum, mint Hegyi Ivánnak. A Széchenyi könyvtárba meg ezért nem fogok napokig kutakodni. Csak az emlékezetemre szorítkozom, amikor megkérdezem: Mikor volt olyan szövetségi kapitány, akibe ez a derék szakértő úr bele ne rúgott volna?

 

37 komment

Címkék: magyar válogatott Hertha Dárdai Pál Hegyi Iván

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadrugas.blog.hu/api/trackback/id/tr977161273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Makkasz 2015.02.12. 00:51:05

Nekem az ellentetjevel van problema, Dardai ajnarozasaval, sztarolasaval. Akkor elkezdodott, mikor a szovetsegi kapitanysagrol volt szo. Azota is csupa szuggesztiv tekintetu, eroteljes kisugarzasu fotok jerlennek meg minden vele foglalkozo posztban. Mar akkor nagy remenyseg volt hogy kisegiti a valogatottat, mikor Herta utanpotlas csapatanak edzese volt szakmai eleteben a csucs.
Szerintem aki a magyar focit szereti bolond. Aki bedol a megfizetett nepszerusitesnek (Csanyi altal), kommunikacios trukkoknak az eppen olyan hulye mint aki Dardain nyavajgoval torodik.
Ott a feladat, munka, lassuk mire megy, sok sikert!

Furusina 2015.02.12. 05:33:55

Dárdai nyilatkozataiból sok mindenre lehet következtetni. A sikeres évadzáráskor a pszichológiai hatást kiváltani szándékozó Fideszes lózungokkal kommunikált: magyar emberek összefogása, magyar emberek sikere.Aki ezekkel a szociálpszichológiai effektus kiváltó mondatokat mondja, az asszisztál a focisiker Fideszes propaganda eszközzé tételéhez.Valószínűleg ez sokak, és tán a Népszabadságos újságíró problémája is.

Sandor Szigeti 2015.02.12. 07:00:09

Mindenki szeretne győztes válogatottat üdvözölni, de mindenki érzi vagy tudja, hogy alapok nélkül ez csak csak nagyfokú szerencsével, néha bírói részvétellel megy. Nem Dárdai hibája lesz, ha megint elbukunk. A megoldást már 1974-ben Végh Antal "Miért beteg a magyar futball" című könyvében részletesen megírta. Több mint 40 éve nem történt forradalmi változás. Na jó! Stadionok már vannak.

2015.02.12. 07:31:01

"magyar emberek összefogása, magyar emberek sikere"

Ez nem Fideszes lózung bazmeg, hanem nemzeti összetartozás.

EZ kb. akkora faszság, mint mikor a vérbaloldali ismerősöm azt mondta, hogy nem vesz fel kokárdát márc. 15-én, mert nem Fideszes. Nem hát. Persze, hogy nem Fideszes, hanem egy fasz.

(Mielőtt ugatni kezd valaki: nem a Fideszre szavaztam)

excopp 2015.02.12. 07:45:55

- a nemzeti könyvtár neve Széchényi

- a többivel - nagy vonalakban - egyet tudok érteni...

Bafana 2015.02.12. 08:25:22

Hegyi Ivánnal úgy vagyok, mint a macska a buldoggal. Meglátom és a hátamon feláll a szőr. Idegesítő, nagyképű, észosztó pojáca. Mint egy fideszes politikus: mindenkinél jobban ért mindenhez. Kitiltanám a Sport1 Tv-ből, az agyfosásait meg úgysem olvasom.

aleb19 2015.02.12. 09:03:24

miert van az, hogy az Ivan nevezetu magyarok mindig gerinctelen barmok?

muhi 2015.02.12. 09:21:59

@Bafana: én is. Súlyosító körülmény a rettenetesen vontatott beszéde. Legszívesebben ráordítanék, hogy gyorsabban beszéljen.

Azonkívül külön sírni kell, hogy a mai napig minden egyes cikkébe sikerül beleszőnie Hidegkutit, Göröcsöt, Benét, Zicót, Pelét meg még ki tudja, hány ősz apókát/halottat, párhuzamot vonva köztük és a jelen falábú, lélektelen gépemberei között.

Véletlenül olvastam az első, Dárdairól írott cikkét (D., a utolérhetetlen), nem akartam hinni a szememnek, hogy tényleg képes azon rugózni, hogy egy hiperelfoglalt ember nem akar egész nap telefonálni.

ca2 2015.02.12. 09:28:38

Nem mint ha Hegyi Iván nagy kedvencem lenne, de őszintén szólva nem értem azt az iszonyatos Dárdai-sztárolást...
..hogy most aztán itt az új korszak, meg a mit tudom én mi... mitől is..?
Ki az Dárdai? Mit tett eddig az asztalra?
Túl van 3 meccsen a válogatott élén, amelyeket hatalmas sikersztorinak látni több mint elfogultság és ezen túl meg a szokásos, évtizedes iszonyatos nagy lózungok.. Ez nem egy új korszak, hanem a régi önámítás folytatása ezerrel...
Majd ha túl leszünk egy selejtező sorozaton akkor lehet esetleg sikerekről beszélni (reméljük..) de addig a magyar labdarúgás jelenlegi helyzetében kicsit több szerénységet várna az ember...
Azt meg külön nem értem, hogy a hírek arról jöttek, Dárdait 100 millióért vásárolta ki a hertás szerződéséből az MLSZ... Aztán 2 hét sem telt bele és kinevezték a Herta edzőjévé...
Akkor ez most hogy van?! Miért fizettük a 100M-ót?!

mikka 2015.02.12. 09:43:45

ha lehetne kérni még kisebb, vékonyabb betűt és világosabb hátteret hogy nehogy jól olvasható legyen az írás..

mikka 2015.02.12. 09:46:49

@Makkasz: nem elég sikeresnek lenni, annak is kell látszani.. nézd a politikát..Barack Obama egy erősen közepes teljesítményű politikus, mégis elnök lett. Miért? Média rocksztár lett és bejött. Bejöhet Dárdainál is. HA hiszel benne már fél siker. Persze nekünk nem elég egy db sikeresnek tűnő edző..kell még legalább 22 sikeres labdarúgó is..

fél(re)értelmiségi 2015.02.12. 10:16:57

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: eddig csak egy ugatás volt, az pedig tőled jött. De legalább jól megmondtad a tutit.

Muad\\\'Dib 2015.02.12. 10:20:27

Nagyjából elég elolvasni a hozzászólásokat, és meg is lehet érteni miért tanácsolta minden épeszű ember Dárdainak, hogy messzire kerülje el ezt a posvány, balkáni s*arfészket. Ott van a Hertha, ahol tisztelik, szeretik, megbecsülik. Minek neki ez, ahol tuskó nímandok fanyalognak mindenen, és mindenkin, aki sikeresebb az életben, mint ők. Ha pedig netán sikertelen lesz a Hertha-val (első komoly kihívásával, kevés tapasztalattal a háta mögött) itt fognak örömködni. Nekik a pinyők, egérvárik, meg várhidi boborjánok valók...

gerihendrix 2015.02.12. 10:37:01

@mikka: fekete háttérrel is el tudnám képzelni.

Ladislav 2015.02.12. 10:44:52

Olvastam a cikket és személy szerint nekem is szemet szúrt Dárdai felesleges ostorozása. Hegyi Ivánnak mindig, minden keserű, még a győzelem is, ha a cikkeiből indulunk ki.
Valamint szerintem is túlzásba vitték a sztárolást, lehet ezt Dárdai sem így akarta. Majd ha a 2. helyen végzünk, akkor lehet örömködni, de ha nem jön össze, akkor annál nagyobb lesz a pofáraesés.

alprazolam 2015.02.12. 10:54:48

mikor jön már egy olyan valaki aki kimondja, hogy annyit várjanak el a magyar futballtól, amennyit a magyar gazdaságtól? Értékarányos GDP-hez értékarányos futball illik. és ezt dárdai nagyon jól tudja, mert látja a másik végletet.

Dacia Dubstep 2015.02.12. 11:00:57

@Muad\\\'Dib: pontosan.
"A gaz lehúz, altat, befed
S egy kacagó szél suhan el
A nagy Ugar felett."

Praktikum 2015.02.12. 11:01:41

Hmmm... Mi is az oka annak kedves cikkíró hogy egy jobb napokat megélt de ma már elfelejtett újság nevesincs újságírójának ekkora nyílvánosságot tetszik itt biztosítani. Inkább hozzon cikket a Kis-Alföldből vagy a Borsod online-ról. Azt még olvassák.Köszönöm.

Praktikum 2015.02.12. 11:03:50

Hmmm... Mi is az oka annak kedves cikkíró hogy egy jobb napokat megélt de ma már elfelejtett újság nevesincs újságírójának ekkora nyílvánosságot tetszik itt biztosítani. Inkább hozzon cikket a Kis-Alföldből vagy a Borsod online-ról. Azt még olvassák.Köszönöm.

joska61 2015.02.12. 11:14:33

Hegyi mindig is sok baromságot hordott össze, pusztán azért, hogy önnön fontosságát és különbözőségét bizonygassa.

grigorij 2015.02.12. 11:18:02

Azért mekkora kupac *** keletkezik Dárdai nevének leírására!
Az első hiba Dárdaié volt, nem lett volna szabad elfogadnia a felkérést az MLSZ-től! Egyrészt neki valóban előbb tanulnia kellene és nem itthon.
Másrészt így kitette magát a köpködésnek, a gyalázkodásnak, amiért persze nem ő hibás.
Például itt is felmerül, hogy mekkora PR van mellette. De ezt nem Dárdai csinálja, hanem a sajtó!!!
Persze, ha nem fogadja el a hazai felkérést, akkor a sajtó egyik fele és a szurkolói csorda kezdett volna gyalázkodni, de elfogadta, így a sajtó másik fele, a szakma nagy része és az ehhez kapcsolható szurkolói halmaz köp nagyokat.
Ezt tetézte a váratlan kinevezés, így a köpködő hazai szakmai trágyahalmaz nem hogy befogná a pofáját, még rá is küldi Dárdaira a suttyó sajtóbérenceit...
Hegyi I. valamikor a legjobb szakújságíró volt, mára egy megöregedett, megkeseredett bérújságíróvá züllött. Neki kellene legjobban tudnia, hogy egy hiteles újságíró nem a saját sérelmeiből ír cikket!!!
Hegyi persze hozzászokott, hogy a hazai falábú bunkóhad azonnal nyilatkozik neki, nincs képben, hogy Dárdai egy profi, nyugati szemlélettel bíró srác, ő jelezte, hogy most hagyják, de Hegyi többnek hiszi magát.
A legjobb igazolás erre a 2004-es kamu!
Közismert, hogy 2004-ben Dárdai megbeszélte Lotharral, hogy mivel a Herta nagy szarban van, arra szeretne koncentrálni! Egy szóval sem volt arról szó, hogy lemondaná a válogatottságot vagy megtagadta volna magyarságát!
Most is tudta az MLSZ, hogy Dárdainak a Herta az első, ezért kötötték így a szerződést.
Szóval jó lenne, ha a hazai "szakma" és azokat kiszolgáló bérsajtó napi gyalázkodását és Dárdai személyiségét, szakmai munkáját, emberi tulajdonságait ne mossuk már össze!!!

MiKeyRuLeS 2015.02.12. 12:18:06

Annyit elérünk ezzel az interjúval, hogy Hegyi is eltűnik a legalább a képernyőről. Bognárt is eltüntették, miután nekiment Dárdainak (a magyar edzőtársadalom szembeköpése a kinevezése, írta), azóta csak a csákváriak vagy melyik sokadosztályú csapat szurkolói látják.
Csak a spanyol meccseket nézem a sporttv-n, de félidőben mindig elkapcsolok, nem bírom Hegyi okoskodását, és inkább nem bosszantom magam.

De az a 100 milliós kivásárlási összeg, amit állítólag a Herthának fizetett az MLSZ valóban mire is ment el? Ez is egy olyan tétel, amit csak valaki lenyúlt,vagy Dárdainak adták? Itt valami nem stimmel...

autosvilag.com 2015.02.12. 12:19:59

Minek kell Hegyi-t olvasni?

DIODORO 2015.02.12. 12:22:21

@Furusina: Igen, ilyen lózungokkal IS!!!! operál.
A Magyar válogatottnál is, meg Hertha-nál is.
Sport részben pszichológia is.

Mindkét esetben hozott anyagból dolgozik.....

teac 2015.02.12. 13:05:10

Szar magyar foci , szar magyar edzok , szar magyar szurkolok , csak a pofatok nagy.

qwertzuiop05 2015.02.12. 13:11:55

"Mikor volt olyan szövetségi kapitány, akibe ez a derék szakértő úr bele ne rúgott volna?"
Konkrétan mikor volt olyan szövkapunk, aki nem érdemelte meg, aki valamilyen/bármilyen eredményt ért el?
H. Iván nekem senkim. Szar újságíróból sok van, lehet közülük válogatani. Felnőtt magyar labdarúgó válogatottból meg csak egy. Mégis kivel foglalkozzanak a hegyiivánok?

Krutzifix 2015.02.12. 13:27:05

@Makkasz: ha nem sértelek meg vele, csatlakozok a hozzászólásodhoz! Egyelőre semmi többletet nem tett le az asztalra itthon, de már úgy sztárolják, mintha maga a Messiás jött volna el a magyar fociba! És ezek a hányinger dumák, amik körüllengik a tevékenységét, a döntéseit... Miközben csak annyi lenne a feladata, hogy a cirkuszt biztosítsa a népnek, ha már kenyér nincs! Én is azt mondom: lássuk a medvét! Ennyit Pintér is hozott volna - szar játékkal 1:0 a finnek ellen itthon, és hasonlók... -, őt inkább a vállalhatatlan fizimiskája és stílusa, "egyszerű" kommunikációs képességei miatt kellett elküldeni. A nem biztos, hogy jó döntést pedig nyilván csak úgy lehet palástolni, ha égbe-kékbe ajnározzák az utódját.

rooklin 2015.02.12. 13:31:18

@muhi: Azért te is jól kiosztottál mindenkit a picsába. Ősz apókák/halottak és falábú, lélektelen gépemberek. Gondolom csak te vagy a villamos.

ampelmann 2015.02.12. 14:23:15

ez kia pöcsöm ez a hegyi iván? tornából felmentett agyatlan zugfirkász...

Millerdraft 2015.02.12. 15:55:07

@Makkasz: Én szeretem a magyar focit és le sem szarom a népszerű sztárcsapatokat (BarszaReálBayernstb) viszont veled ellentétben nem osztom az okos gondolataimat a róluk szóló cikkeknél. Tehát tisztelt makász a kedves édes anyád a bolond!

Izo 2015.02.12. 16:22:14

Népszabó? Érthető, meg kell akadályozni bármi áron, hogy Orbán alatt valami jó történjen.

amc 2015.02.12. 17:48:09

Lesz egy görög zakó oda-vissza, csaxólok és vége is lesz a nagy álmodozásnak. Ettől függetlenül Dárdainak sok sikert kívánok a Herthánál.

no_successful2 2015.02.12. 17:58:22

@Bafana:

"Mint egy fideszes politikus: mindenkinél jobban ért mindenhez."

Ja, a szoclibek meg mindenkinél jobban értenek mindenhez, IS ! Nem ?
Nekem ugyanis ők jutnak eszembe erről, (2011 Idézem: két éven belül úgyis idő előtti választások lesznek, mert a Fidesz hazavágja a gazdaságot.)

Vajon miért nem lep meg a Népszabadságos szófosó mentalitása ?

OK vegyük Dárdait .
A Románok ellen már nagyon régen nem játszottunk ott kinn még döntetlent sem !
Még akkor sem, amikor elvileg papíron még jobbak voltunk.
Miért ? Nem, nem azért mert olyan faszán játszottunk, hanem egyszerűen, lelkileg fel tudta őket rázni legalább annyira, hogy össze ne fossák a fiúk magukat az első percben.
Nem, nem lettünk jobbak, a magyar bajnokságból sajnos nem lehet még egy középszintű csapatot sem összeszedni.
Minden azon múlik, hogy lelkileg hogyan lehet felrázni ezeket a rinyagépeket, hogy legalább a minimális teendőket el tudják látni, pl. a középkezdést emberhez passzolják (lehetőleg a sajáthoz).

Palit egyébként egy dologban nem értem. Mi a F.szért erőlteti a Szalait. A vak is látja, hogy a játék értéke 0. Ha az elveszített labdákat nézzük, akkor inkább a mínuszba megy a teljesítménye.
Ha néha labdához jut, 1 mp.-en belül elveszíti.
Nagyon kevés vigasz, hogy néha véletlenül ha hozzá pattan a labda, és nincs a közelben védő, akkor bekotorja. Általában véve, sokkal többet vesz ki a játékból, mint amennyit hozzá tesz. Ennek dacára erőltetik, tömik labdával amit rendre elveszít.
A Juhász viszont feljavult a legutóbbi válogatott meccsein.

no_successful2 2015.02.12. 18:10:32

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft:

"EZ kb. akkora faszság, mint mikor a vérbaloldali ismerősöm azt mondta, hogy nem vesz fel kokárdát márc. 15-én, mert nem Fideszes. Nem hát. Persze, hogy nem Fideszes, hanem egy fasz.
"

Ja, ilyen ismerősöm nekem is van, szerinte minden, ami nemzeti, az fasiszta.
Mondtam neki, akkor a himnuszt se énekeld te f.sz

2015.02.12. 19:34:32

@fél(re)értelmiségi:

Ne a stílussal vitatkozz, hanem a mondandóval! Arra gondolom nem tudtál okosat írni, ezért támadsz másik oldalról. Aki ilyen hülyeséget ír, az ilyen stílust érdemel.

Furusina 2015.02.13. 11:07:27

@DIODORO: Igen, sportpszichológia, de nem propaganda, és nem a lakosságot pártszimpátia alapon manipuláló szociálpszichológia.
süti beállítások módosítása