HTML

Szabadrúgás

Centernek nevezem magam, mert hiszek abban, hogy ez a legjobb poszt. A szabadrúgásra akkor vállalkozom, ha úgy látom jogos, mert szabálytalanság történt.

Utolsó kommentek

  • vackor1: Keresem a nagy fejlődést, valaki megmutatná nekem ? 2000 6-ból 4., 12 pont 2004 5-ből 4., ... (2021.09.21. 09:24) A meccs
  • Burgermeister: Veszéjben a lyogállamiság !: nemjarok buzik kozze (2021.09.16. 07:49) A meccs
  • Veszéjben a lyogállamiság !: @ulpius66: Hát azok nem az ötzik lesznek. Tőlünk ugye a francia EB--n kaptak egy dióst meg egy mák... (2021.09.11. 14:00) A meccs
  • ulpius66: @Maxim Tsigalko: Köszi a választ! Így mán érthető, hogy az osztrákok mért nem hajtanak, így is,... (2021.09.11. 13:43) A meccs
  • Veszéjben a lyogállamiság !: @István jani: Kis összehasonlítás: Magyarországnak ugye 6 meccs után 10 pontja van Ausztriának... (2021.09.11. 12:34) A meccs
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • vackor1: Keresem a nagy fejlődést, valaki megmutatná nekem ? 2000 6-ból 4., 12 pont 2004 5-ből 4., ... (2021.09.21. 09:24) A meccs
  • Frady Endre: Érdekes, én az olaszokra nem a tészta-, hanem a macskazabálók kifejezést ismertem... :) Mangiare g... (2021.07.13. 09:31) Tészta és bab
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @horrorpornó bábszínház: Hol és mikor vallottam be? Gondolom ugyanott, ahol Kádár alatt szabad u... (2021.07.12. 19:40) "Kiskacsák" Münchenben
  • Frady Endre: "A magyar foci ma is emiatt nagy." A magyar foci 1986 (Mexikó) óta egyáltalán nem nagy és ehhez a ... (2021.07.08. 15:11) Ez már másik sportág
  • Kotit: Puskás Ferenc meg nem adott gólja 54-ben? (2021.07.04. 19:25) Szuper VAR vizsgálná a VAR ítéleteit?

Huszti egy sokkal vacakabb Dzsudzsák

2016.01.04. 12:09 :: center

Visszatért a fiúnk a Csangcsung Jatajtól Európába. De rögtön leszögezte: nem azért igazolt a német élvonal éppen kiesésre álló csapatához, hogy válogatott legyen. De nem ám. Ein Mann, ein Wort. Ő megmondta 2010-ben, hogy nem lesz válogatott. Hát most sem lesz. Hiába rimánkodnak neki.

Szóval ez a Huszti egy Dzsudzsák. Csak éppen vacakabb kiadásban.

Ugyanazt a pénzéhes, tehetséget felemésztő karriert futja be. Zenit, Csangcsun. Lóvé. Sok. (Hasonlóképpen Mahalacskala, Dinamo, Bursaspor). Mégis óriási a különbség a két ballábas zseni között. És ez a különbség a norvégok elleni két mérkőzés volt. Amikor a nyírlugosi fiatalember a magyar válogatott vezéregyéniségévé tudott válni. Igazi kapitánnyá. Ez a Huszti nevű fiatalember pedig duzzasztja mellét, mint egy fajdkakas. "Nem is volt olyan szövetségi kapitány, aki ne tett volna legalább egy kísérletet..." Mármint, hogy visszahívja. Annyira értékes. De nem jön. Ha a fene fenét eszi. Ha a szövetségi kapitányok mindent megtennének érte.

Huszti Szabolcsnak nem tűnt fel a 2016-os naptár. Április 18-án 33 éves lesz. Ez krisztusi kor. De focistának az aggastyán-kor kezdete. (Kivéve mondjuk Gera Zolit). Miért gondolja azt, hogy nincs több szerepe már a magyar válogatottban, mint az, hogy otthon, Frankfurtban egy kényelmes karosszékből nézze, miként játszik a válogatott....

Pedig. Éppen Huszti és Dzsudzsák példája mutatja, mennyire eltékozoljuk a tehetségeinket.

De ebből az ördögi körből csak egy menekvés van.

Hazaszeretet. Fociszeretet.

Ez a különbség H.Sz. És Dzs.B. között.

74 komment

Címkék: magyar válogatott dzsudzsák Huszti Szabolcs

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadrugas.blog.hu/api/trackback/id/tr658235954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vargazoli 2016.01.05. 00:27:33

Többségében egyetértek a blog írójával, azzal az eltéréssel, hogy én nem látok nagy különbséget a két ember között továbbra sem. Hiába tehetséges focisták, egyikük sem profi gondolkodású, mint ahogy az elmúlt 30 év egyetlen magyar játékosa sem. (Az egyetlen kivétel a Gera Zoli, ő folyamatosan bizonyította Angliában, hogy milyen hozzáállással lehet az élvonalban maradni, mert a profizmus elsősorban hozzáállás és tudatos tenni akarás kérdése.)

Dzsundzsáknak és Husztinak is volt egy rövid jó időszaka Hollandiában és Németországban, mert felismerték, hogy csak akkor fognak a csapatba kerülni és nagy pénzeket keresni, ha felveszik az ottani mentalitást. Mindez nem gátolta őket sem abban, hogy amikor hazajöttek a válogatottba, nemhogy nem lettek húzó emberek, hanem ugyanúgy csalták a focit, ahogy a többiek. A válogatottnál ugyanis a profi mentalitáson túl a hazaszeretetnek is szerepet kellene játszania, ez azonban a magyar játékosokon pénz hiányában nem látszódott. Gyáván és félve mentek ki a pályára és a komolyabb csapatok elleni tétmeccseken csak a kudarcok jöttek.

A profi gondolkodás hiányát igazolja az is amire a blog írója utal. Mindketten inkább eltemették magukat Oroszországban csak azért, mert ott több pénzt ígértek, mint a komolyabb nyugati klubok. Ahelyett, hogy a karrierjük érdekében minél komolyabb nyugat-európai csapatokhoz igazoltak volna, inkább kikerültek a jegyzett európai futballból, csak hogy minél drágább kocsikon furikázhassanak és törhessék azokat.

Huszti amikor visszakerült a német bajnokságba, akkor sem tudta magát megbecsülni, sőt megengedte magának azt a kirívó arcátlanságot, hogy 2014- ben a Hannovernél önkényes szabadságra ment, otthagyva a csapatát. Majd inkább - megint csak a pénzért - ismét elásta magát Kínában. Nem értem, hogy miért bánkódik bárki is azon, hogy lemondta a válogatottságot? Aki ugyanis képes erre, az nem is való a nemzeti tizenegybe, mert éppen a legfontosabb, a hazáért tenni akarás, azaz a profi szemlélet egyik alapeleme hiányzik belőle. Hiszti-Husztikra egyetlen válogatottnak sincsen szüksége, mert ott elsődlegesen nem pénzért játszik egy profi.

Dzsundzsák sem változik és nem tanul semmit. Megszabadulván az oroszoktól végre egy komoly Bundesliga csapathoz kerülhetett volna, ahol ráadásul egy sikeres magyar edző van, de ő a szakmaiságot megint csak feladta és inkább elment egy ürgücülübürgücülü csapathoz, csak azért mert az többet fizetett. Már most kieső helyen vannak és Balázska egyre frusztráltabb lesz és nem érti miért nem megy a játék.

Igen, a különbség kettejük között valóban az, hogy ő nem mondta le a válogatottságot, és igen valóban a norvégok ellen végre úgy hajtott, ahogy a tudásához képest az elmúlt 10 évben kellett volna. De azért nem kell túlfényezni, mert a magyar foci szurkoló, a sajtó, meg a szakmai vezetés is évtizedek óta hajlamos egy-egy jobban sikerült meccs után mindent rendben találni, azután jöttek mindig a következő csalódások.

Most sem lenne különösebb okunk az elégedettségre, mert egy közepes szintű norvég csapatot vertünk ki, amelyből még nem látszik a jövőbeli folyamatos jó teljesítmény és ne felejtsük el, hogy csak kizárólag azért pótselejtezhettünk, mert az EB létszámát felemelték 24-re. A régi 16-os létszámnál még csak esélyünk sem lett volna rá, amelyik csapat ugyanis egyetlen komolyabb csoportbeli ellenfelét sem tudja a hazai pályán legyőzni, annak semmi keresnivalója egy nagy tornán.

Sajnos amíg a magyar focisták nem hajlandóak min dent - pénzt, kocsit, szórakozást - alárendelni a futballnak, megtanulni és elsajátítani a profi mentalitást és annak megfelelően élni, addig tudomásul kell vennünk, hogy a közelébe sem fogunk kerülni a világ élvonalának.

AkiKeresAzTalál 2016.01.05. 01:29:30

Feltételezem, hogy a blogíró és a kommentelők többsége elhivatottságból, hazaszeretettől vezérelve, mit vezérelve... hazaszeretettől átitatva blogol, kommentel, a világ legjobbja címre törve. Pénz, erőt és energiát nem spórolva, csak és kizárólag a karriert szem előtt tartva, minél több posztot megjelentetve, minél több posztot kommentálva...
Csak ezek a hülye focistáink olyan szemét pénzéhesek, hogy van pofájuk a jobb fizetésért Kínába, Oroszországba, netán Törökbe igazolni.
A celebeknek nevezett luxuskurváinkon senki nem csodálkozik, hogy nem a szakmaiságot szem előtt tartva strichelnek az 5-ös úton, hanem Dubajba járnak arab f@szra...
De legyen szó akármilyen szakmunkástól doktorig bárkiről, persze hogy oda megy az ember dolgozni, ahol jobban megfizetik.
Megmondhatná már végre valaki, hogy miért kell a szórakoztató ipar "Labdarúgó"-nak hívott munkásembereit állandóan ilyen hülyeséggel megtalálni...
Ráadásul a két pénzéhes k*csög, Huszti és Dzsudzsák... két szánalmas lúzer de tényleg, szóval mindkettő rendszeresen játszik a klubjában (hmm... esetleg mondhatjuk azt is, hogy azt csinálja, amit szeret, amire az életét tette fel: futballozik, pályán van, játszik?), a nagy megmondó és még nagyobb hazafi Szalai a kispadra sem fér a Hoffenheimnél, Stiebernek is volt pár jó meccse egykoron, de mára ő is kikerült a kezdőből. Hát e két utóbbi, topligás játékosunk tényleg nagy hasznára van a magyar válogatottnak... Mert ugye melyik a jobb, ha könnyező hazafi-szemmel nézzük? A magyartól bármely, erősebb ligában állandóan pályán lenni, vagy topligában cserepadfestőként osztani az észt? Csodálkozom, hogy Nikolicsnak még senki nem tett szemrehányást, hogy lengyelbe igazolt és ott ontja a gólokat. A hülye... ahelyett, hogy a Tottenham-hez ment volna a Harry Kane mögé nyolcadik cserecsatárnak...
Vagy említhetném Guzmics, Németh, Priskin nevét, esetleg Lovrencsicset, Kádárt...
Amiben Szalainak igaza volt: a magyar szakma nem termel topligás játékosokat... Ez egyenlőre tény, ezen nem lehet két hónap alatt változtatni, tehát akkor inkább a tehettségeink menjenek topligától gyengébb, de a magyartól jobb bajnokságokba, ott játsszanak rendszeresen, legyen meccsrutin, erőnlét, a tolódás pedig legyen a kisujjukban :-D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.01.05. 01:42:42

@AkiKeresAzTalál: errol van szo
tudasuk es kepesseggeikhez kepest megtobbet is kerestek, mint mas
en is odamegyek melozni , ahol tobb a penz/ ha ugyanaz a melo
a foci meg mindenhol foci
lehet mondjuk dzsudzsak pl beferne egy herthaba, ami egy nemet kozepcsapat /neha a kozep alja/ de nem olvastam sehol, hogy egyaltalan hivtak volna
de ha teszemazt hivtak, de a bursa negyszer annyit fizet, akkor mi a kerdes?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.01.05. 02:20:10

arrol nem beszelve, hogy egy felnott ember hagy dontse mar el maga, hol akar focizni
es akar-e valogatott lenni

cardiobascuralis 2016.01.05. 04:27:25

Ne röhögtessél már, hazaszeretet meg fociszeretet...
Dzsudzsák is csak a pénzt szereti, se haza, se foci.

A norvégok ellen meg kurva nagy mázlink volt, de már a Feröer-szigetek ellen is. A helyzeteket tekintve mind a 4 meccsen simán kikaphattunk volna.

Husztinak legalább volt bátorsága megmondani, hogy itt szar van, nem foci, pláne ahol Orbán Viktor szól bele, hogy ki játsszon a válogatottban (Huszti konkrétan emiatt hagyta ott az egész fost, amit magyar válogatottnak hívnak).

Balázs mint kapitány?
Mi a faszt csinált a meccseken, bármelyiken, azon kívül, hogy dühében verte a földet, mert béna volt eltalálni a kaput?

@vargazoli:
"Mindketten inkább eltemették magukat Oroszországban"
Lófaszt, Huszti egy bajnokcsapathoz (Zenit) ment, ami akkorra már nyert egy EL-t, és olyan magukat eltemetők játszanak és már akkor is játszottak ott, mint a brazil Hulk.
Balika meg egy névtelen szar Mahacskalához meg egy szintén névtelen Dinamo Moszkvához, aztán meg egy török foscsapathoz, a Burasporhoz.

Hazáért tenni akarás?
A magyar fociválogatottban?
Ne röhögtess, baszd meg.

@AkiKeresAzTalál:
Mondjuk Dzsudzsák ha nem ennyire pénzéhes, találhatott volna jobb csapatot jobb fizetéssel.
Azt már akkor lehetett tudni, hogy a Mahacskala temető, amikor oda igazolt a PSV-től, ahol ő volt a sztár, ott sem keresett rosszul, és ha vár még fél vagy 1 évet, akkor valószínűleg elviszi valami német nagyobb csapat, és lehetett volna belőle focista.

@hagyma:
De, hívták a Herthába (mondjuk egy Bundesliga 3. hely nem tudom, mióta középcsapat, állítólag 6-nál több csapat van a Bundesligában). Csak várnia kellett volna fél évet, mert akkor lehetett volna ingyen igazolni, így meg túl sokat kért érte a Moszkva, ahol folyton cserepadozott.

Szóval ha kis esze lett volna (ahogy nincs, egy 8 osztályt végzett buta nyírségi parasztgyerek), akkor kereshetne többet, mint a Bursánál.

deki1 2016.01.05. 06:47:30

Amit a Huszti megírt 2010-ben, annak minden szavát

deki1 2016.01.05. 07:07:13

Újra !
Amit a Huszti megírt 2010-ben, annak minden szavát vállalná ma is, mert az akkori körülményeken akadt ki.
A többi meg kussolt, legfeljebb az öltözőben veregették meg a vállát.
Dzsudzsák?
A kinti norvég meccsen, mint a mezőny leggyengébb játékosát amikor lecserélték, úgy jött le a pályáról, hogy ne kelljen kezetfogni a szövetségi kapitánnyal, nagyon gusztustal volt. Ott voltam, láttam 10 m-ről. Ő a " CSÉKÁ "? Ott helyben elvettem volna a karszalagot tőle.
Huszit egy érzékeny ( ki nem az ? ) ember, aki szóvá tette, ami nem tetszett neki, de a közösség érdekében is tette.
Ha valamiért el lehet őt marasztalni, az az lehet, hogy nem vett példát Nagy Laciról. Ő is lemondta, amikor lehetetlen körülmények voltak, de mikor megszűntek az okok, nem volt kérdés, a vezérnek a sereg élére kell állnia.
Igazi példakép, ha a Szabolcs is így tenne, az egy nagyon tökös tett lenne.
Mert nem is kérdés, hogy egy ilyen ballábas, nagyon hiányzik a válogatottból.
Szurkolok neki, hogy a Frankfurtot segítse a Bunsesligában tartani, az meg hogy mennyi pénzt keres-keresett, senkinek semmi köze.

altona 2016.01.05. 07:29:50

"De focistának az aggastyán-kor kezdete. (Kivéve mondjuk Gera Zolit). "
Ja, azt már 10 éve el kellett volna felejteni. Sose' értettem mi ez a gera kultusz....

Ha nincs a pályán, egész jók vagyunk....

Mala Suerte 2016.01.05. 09:28:17

"Pedig. Éppen Huszti és Dzsudzsák példája mutatja, mennyire eltékozoljuk a tehetségeinket."

Jelen két esetben épp az agyhalott focisták meg a pénzéhes menedzsereik tékozolták el a bennük lévő lehetőségeket, ez ellen pedig nehéz bármit is tenni.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2016.01.05. 09:37:03

Dzsudzsinak nem örülök,hogy elpazarolja a tehetségét viszont ő döntése ezt is megértem.

lobster thermidor 2016.01.05. 09:38:20

Ez pont annyira oktondi áskálódás, mint amilyen most folyik a kiváló úszónő, Hosszú Katinka ellen. Aki itt meg mer szólalni, és felemeli a szavát az igen csak múlt századbeli viszonyok ellen, az máris hazaáruló, miközben az őt lerángatni akaró, a dolgukat szarul végző hivatásos tányérnyalók százai élnek kiválóan a teljesítményük árnyékában. Persze tudjuk, a bezzeg Dzsudzsák, meg a kedves Cseh Laci, aki nagyokat kussolt egész életében, na meg a "jó kislány" Egérke, aki persze már csak azért is összehasonlíthatatlan Hosszúval, mert egy másik korszakban versenyzett, és egészen más versenyzői pályát futott be, na ők az igazi példaképek, mert boldogan mosolyogva kitüntetésnek veszik, ha a kedves vezető odaáll fényképezkedni velük.

kapusedző 2016.01.05. 10:55:06

Ne kezdjük el hozsannázni a kis nyírlugosi parasztgyereket. Volt egy jó szezonja Eindhovenben, azóta futballkurva. Nem véletlenül nem igazolta le európai élcsapat. Jó rúgótechnikája van, de sem a kezdősebessége sem a gyorsasága nem átlagon felüli. Védekezésben pedig használhatatlan, labdát nem szerzett a Kiegyezés óta.
Huszti nem töri az autóit, nincs címlapon azzal, hogy mennyi pénzzel húzta le Zimány Linda. Ő is futballkurva, de legalább ésszel csinálja.
És kettőjük közül Huszti a jobb futballista...

Gyorgy Nagy 2016.01.05. 11:21:29

Duzsi már sehol.Egy paraszt az is volt az is marad. A pénzét meg dugja fel.

háténimmár 2016.01.05. 11:31:01

Azért mindenkit megkérdeznék, hogy egy munkahely-váltáskor mi motiválja leginkább?
Főleg ha minden választás esetén a meló mennyisége és fajtája állandó.
Hazaszeretet, meg fociszeretet??? Hagyjuk má'!
Miért várnánk el egy számunkra idegen embertől hangzatos és magasztos célokat, ha mi magunk is a fizetés alapján választunk munkahelyet?

Ráadásul egy sportolónak max pár jólfizetett éve van, ellentétben egy átlagemberrel a versenyszférában.

Ha meg időközben megsérül, még a párnál is kevesebb. igaza van annak, aki a sportkarrier utáni 30-40 évre tudatosan készül. Sok az még gombócból is ahhoz, hogy magasztos célok rózsaszín ködfelhőjében hősieskedjenek.

Nancsibacsi 2016.01.05. 11:43:39

A focizni tudás csak szükséges, és nem elégséges feltétele a válogatottságnak. Aki nem AKARJA azt mindennél jobban, az ne jöjjön. Király Gabi AKARJA, Dzsudzsák AKARJA, Böde gyerekkora óta csak ezt AKARJA - még Szalai is képes ott hagyni a jól fizető, kényelmes padot a válogatottért (pedig 0 munkával rengeteg pénzt keres) - Huszti meg nem akarja. Nem kell, mert aki nem akarja, az nem fogja odatenni magát, amikor oda kell.

Szóval a játéktudása, képességei alapján Huszti valószínűleg beférne a válogatottba. A mentalitása alapján viszont isten őrizz.

Nancsibacsi 2016.01.05. 11:47:03

@AkiKeresAzTalál: Nekem sose volt azzal gondom, hogy Dzsudzsák az oroszokhoz, vagy a törökökhöz igazol, mert több pénzt akar keresni. Tegye. Viszont aki lemondja a válogatottságot, az egy SZARHÁZI. Nincs elfogadható ok. Ha szar az edző, ha hülyeségeket mond, ha mindig elpicsáznak - akkor is ha hívnak menni kell, és megkapni a következő 8:0-át. A válogatott nem szórakozás, nem munka, nem lehetőség, hanem kötelesség. Aki nem így fogja fel, az leköpésre érdemes, másra nem.
Huszti beszélt arról, hogy lehet hogy egyszer hazajönne az NB1-be. Remélem kifütyülik, és hátat fognak neki fordítani a szurkolók ha gólt rúg - mert mást nem érdemel.

Nancsibacsi 2016.01.05. 12:03:32

@cardiobascuralis: A norvég mecsek - és a feröeriek is - teljesen simák voltak. Oda-vissza nehéz csak szerencséből nyerni. Tudom, a norvégoknál még mindig ez a hivatalos álláspont, de egyszer majd csak kihúzzák a fejüket a homokból, meg talán te is.

Dzsudzsák rögtön az első meccsen a románok ellen pontot mentett, utána is voltak gólpasszai. Amikor azt kérték hogy védekezzen védekezett, és mindig látszott rajta az akarás.

Dzsudzsákot a Hertha nem hívta - egyedül Dárdai szerette volna hogy odamenjen, de ebben a kérdésben nem az ő szava döntött. A Herthának nem volt arra se pénze, hogy a fél éves kivásárlási árát kifizesse, Dzsudzsák pedig nem akart tovább padozni, mert pl. paról a válogatottba is nehéz bekerülni. Nem utolsó sorban a törökök több mint a dupláját fizetik neki mint amire a Herthától számíthatott volna, és az adózás is kedvezőbb náluk. Attól a Herthától, amelynek a BENTMARADÁSA messze nem volt még ekkor biztos, tehát nem középcsapat volt, hanem kieső jelölt.

Szóval jó sok hülyeséget szedtél össze...

migus 2016.01.05. 12:20:17

Azt, hogy mi a kötelesség, azt gyerekkorban a szülő mondja meg, az iskolában a tanár, a nagybetűs életben az első kettőből kialakuló morális beállítottság és a törvények - jobb esetben.
Szóval azt mondani, hogy szarházi, ha nem lesz válogatott, az egy markáns túlkapás. Ez olyan, mintha azt mondanám: leesett a hó, nem kell közmunkás a hóeltakarításra, hanem végezze el az állampolgár, MERT EZ A HAZAFIAS KÖTELESSÉGE! KÜLÖNBEN SZARHÁZI. Ugye, ugye...
A blog pedig abban mindenképpen téved, hogy Husztinak a Zenitból visszatérve volt még lángja a Hannoverben. Erről kegyesen megfeledkezik a szerző. Azt, meg hogy a Zsuzsi mire pazarolja el a tehetségét, az ő dolga.
A menedzsernek is óriási a felelőssége, amikor egy huszonéves tehetséget befolyásol a döntésében. (El lehet olvasni, az interjút pl. a Lovrencsiccsel. Az ő mentalitása előre mutat a fejlődés irányába.)Ja igen, és miért is térne vissza, ha SOHA, SENKI A KORÁBBI MLSZ-TŐL ÉS A SIKERTELEN SZÖVKAPOK RÉSZÉRŐL NEM KÉRT TŐLE BOCSÁNATOT AZÉRT, AMIT SÉRELMEZETT?! Pedig igaza volt. Mindezek ellenére pár évvel később a félnótás, sikertelen edzők, kezdve a Sanyi bácsitól, zárva a Pinyőig majdhogynem kimosdva ÚJABB SZEREPET KAPNAK? Na erre varrjatok gombot!

Tatti73 2016.01.05. 12:35:37

mindenkinek
megint egy lerágott csont...
mi vidéki nem fradi szúrkolók talán megértjük a kis Huszti fiút nem az első a sorban és voltak már elődjei (VargaZoltán(+)), Sándor Tamás, Szalai....
Huszti nem akar válogatott lenni mert a hazai futball szemete írányítja azt még mindig TE MINT IGAZI MAGYAR Drukker ezt el kell fogadnod
Profi mentalitás és haza szeretet amúgy sem együtt járó fogalom (kis kitérő akkor Puskás-Kubala-Kocsis és még sokan kiszolgálták volna 56 után azt a köztörvényes bűnöző káderrendszert)
Az Focizzon a magyar válogatottban aki az országért focizik nem a szövetségi kapitánynak kelljen körbe udvarolni a játékost, hanem a játékosnak kellene jelentkeznie ÉN SZERETNÉK ÉS TUDOK válogatott szinten focizni
Husztit haggyátok békén ... mert nincs értelme a félelmetek miatt bűnbakot keresni. Egyébként lehet, hogy a válogatott az EB tisztességgel helyt áll.
üdv fiúk

dîszkorzo 2016.01.05. 12:57:25

Mekkor egy baromság amit írsz. Lenyilatkozta,hogy nem volt része a annak a csapatnak akik kiharcolták az eb-t,miert küzdjön a válogatottságért?Pár éve elmondta mi a baj,az edzöinka mi barmaink mint pl Pinter,elküldték az anyjába,majd több évvel késöbb jött Dárdai aki ugyan azt mondta mint ö,addigra már annyira szar lehetett a foci ,hogy hittek a szakmaiságnak. Ennyi.Költői kerdés:86 utan miert tevékenykedett dr Mezey még 20-25(!)évig a agyar fociban?

Jaffar 2016.01.05. 12:58:49

Határtalan az emberi hülyeség. Talán csak az irigység határtalanabb ennél. Ezek a focisták pont annyit keresnek, amennyit kiharcolnak maguknak. Sok? Kevés? Ki vagy te mindenható poszt toló, hogy ezt eldöntsd? Mutasd meg, hogy tudsz úgy focizni (szarul vagy jól, csak nézöpont kérdése) ahogy ök, és ha elég ügyes vagy, akkor te is szakíthatsz ennyit :) A többi meg csak üres mellébeszélés.

wasserkopf 2016.01.05. 13:02:53

Óh, hogy nem bírjátok megunni ezt az idióta halandzsázást pénzéhes kurvákról, meg hazaszeretetről .....
Nem tudom, melyik idióta vállalna munkát egy neves (top)cégnél kevesebb fizetésért és kisebb karrierlehetőséggel .... Nem tudom, hogy például mekkora magyarságteljesítmény és hazaszeretet és persze futballszakmai teljesítmény mondjuk a Liverpoolban vagy a Milanban kispadozni, vagy a reserve-ben futkorászni egy Zenit vagy Mahacskala szerződés helyett ......
harmincon túl pedig minden külföldi szerződés ajándék. Drága, komoly és persze visszautasíthatatlan ajándék. És jóval inkább megsüvegelendő, mint az mb1ben való bámészkodással egybefont tollászkodás.

lajafix1 2016.01.05. 13:05:09

a posztoló elég magas lóról osztja az észt pedig a gumiszobából az eltáv nem szól sok időre, kihasználhatná másra is...

dîszkorzo 2016.01.05. 13:05:15

@AkiKeresAzTalál: valamit félreértettél.Itt arról van szO,hogy ezek az emberek tehetségükhöz képest nem ott tartanak ahol kéne. Ronaldo évekig nem hagyta ott a manchestert CSAK AZÈRT,HOGY FEJLŐDJÖN.Egy valami erdekelte,hogy a legjobbak közt legyen.A Dzsudzsinak meg a pénz,csak a kurva pénz.Kit erdekel,h jol el?Apropénzre váltotta a tehetségét az a barom.

vackor1 2016.01.05. 13:06:14

Én még mindig ott tartok, hogy magyar és foci?
Focisták??? Mindenki állástalan lenne, ha úgy végezné a munkáját, mint ezek a labdarugdosgatók.
Igen, tudom, hogy megyünk az EB-re, de azért az is megvan, hogy egy 50%-al megemelt létszámúra megyünk tök utolsó kijutottként ? Pont ugyanúgy szerepeltek az aranylábúak mint 1985 óta bármikor az összes , és ők is már vagy 3-4 selejtezőkörben. Erről ennyit , ezzel kár vitatkozni.
Azzal meg ne érveljünk, hogy csak pár évük van, ezért számít csak a pénz . Egyrészt tudták és vállalták , másrészt egy !! szezon alatt több pénzt kapnak - a szórakozásért - , mint amit az itt kommentelők nagy része egész életük alatt keresnek és mégis élnek valahogy , viszont nem kelnek ötkor-hatkor , kell két állást is vállalniuk és kemény , akár fizikai munkával tölteniük , miközben szórakozásra sem jut , a fent említettekről meg napi rendszerességgel lehet hallani, hogy száguldoznak - mert szerintük ők törvény felett állnak - , hol és hogyan szórakoznak , és semmi nem elég..
Na , nekem "csak" ennyi a bajom ezekkel. Ha kivételeznek velük és és mellette könnyű az életük, akkor legalább viselkedni tudnának, de sajnos az sem megy ( ugyanígy viszolygok Balotellitől is és a hasonlóktól , szóval nem csak a mi nagyszerűink irritálnak ).
Semmi bajom viszont pl. egy Messivel , aki pénzben/eredményben nagyságrendekkel veri bármelyiket , ugyanis róla valahogy nem hallani ilyen sztorikat. Teszi a dolgát , ennyi .
Ja, még mielőtt kapnám - bár úgyis fogom - : elég komoly szinten fociztam ezelőtt 20 évvel és szerencsére nem kell irigykednem a pénzükre sem.

lajafix1 2016.01.05. 13:07:16

De ebből az ördögi körből csak egy menekvés van:
Hazaszeretet. Fociszeretet.

plussz jó menedzsment, sokkal jobb képzés és amit Dárdai nyilatkozott: a megbocsátás irgalma. Röhej hogy ilyen dolgokon húzza fel magát teljesen logikátlanul a posztoló, jó magyar szokás szerint.

dîszkorzo 2016.01.05. 13:09:00

@Jaffar: Miert kéne jobban fociznom?Csak mert kritizálom????Aha ,akkor ha kisiklik a vonat nem lesz egy rossz szavam sem,mert en nem tudok jobban mozdonyt vezetni.Ertem,logikus

cardiobascuralis 2016.01.05. 13:09:53

@háténimmár:
Tudod, elég nagy hülye az, aki ha látja, hogy van esély mondjuk a Google-nál dolgozni, elmegy a Gagyitronixhoz csak azért, mert ott abban a pillanatban többet fizetnek.
Értelmes ember próbál hosszú távon gondolkodni, nemcsak a holnapig látni. Na, Dzsudzsáknak ez nem ment.
A klubváltásoknál ugyanis senki nem a hazaszeretetet rója fel neki, hanem azt, hogy némi pénzért eltékozolta a focistakarrierjét.
Az, hogy parasztgyerekként nem fogja fel, hogy a Bentley nem arra való, hogy csapasson vele Mucsaröcsögén és összetörje, megint más kérdés. Egyszerűen sík buta.
Husztinak legalább egy kis esze van, ő azért Kínába nem 23 évesen ment el, hanem 31 évesen, levezetni (az oroszokhoz meg az EL-győztes bajnokcsapatba ment, nem Lófasz-alsóra, a nyeretlenekhez), ahogy mondjuk Henry vagy Gerrard az USA-ba. Hogy most visszahívják a Frankfurtba, persze, hülye lenne nem jönni, de ez már messze nem volt a tervek között.

@deki1:
Miért, a magyar fociban szerinted megszűntek az okok?
Egy olyan csapatban, ahol a haver, ősöreg, lassú potyabajnok Királyt védette Dárdai csak azért, hogy meglegyen a 100 válogatottság?

lajafix1 2016.01.05. 13:10:00

@dîszkorzo: áruld el neked miért fáj DZS döntése? Te vagy a volt celebnője? :)

honnan veszed hogy nem éppen jól mérte fel képességeit, nem CR szint?

lajafix1 2016.01.05. 13:12:28

@cardiobascuralis: áruld el nekünk ki lett volna a Királyt pótló tapasztalt és formában levő kapus, aki a Pintyő által még jobban szétrakott válogatottba kellett volna tenni a nyiltan tűzoltást végző Dárdainak?

cardiobascuralis 2016.01.05. 13:18:59

@háténimmár:
Ja, csak a pár jól fizetett éve alatt többet keres, mint egy átlag melós 1000 év alatt.
Hogy aztán hogy bassza el, az más kérdés.
Gedó Gyuri olimpiai bajnoknak én is adtam pénzt, amikor az Astoriánál koldult pár éve. Pedig ők a szocializmusban sem kerestek szarul.

@Nancsibacsi:
Az elvtelenség és gerinctelenség mintapéldája vagy. Gondolom, ennélfogva Orbán seggnyalója, mint a hozzád hasonlók.

A norvég és a feröeri meccseken is volt ellenünk meg nem adott 11-es, Bödét meg minden normális bíró azonnal kibassza pirossal a nyakfogdosása után, szóval erős a gyanúm, hogy a bírókat lefizették. A mnyp 3000 milliárdjából futotta.
És mind a 4 meccsen erősen rezgett a léc.

Ja, Dzsudzsáknak volt 12 meccsen 1 jó szabadrúgása (meg vagy 15 elbaszott). Ezenkívül nem csinált semmit. Kurva nagy érték. A norvégok ellen is csak a földet verni tudta, semmi egyebet.

A Hertha hívta, csak fél évet kellett volna várnia, mert 2 millió eurót nem ért meg nekik. Igazuk volt, amit most a törököknél csinál, egy fillért nem ér.

Szóval kettőnk közül nem én szedtem össze egy csomó hülyeséget.

dîszkorzo 2016.01.05. 13:19:16

@lajafix1: Azert mert elment az oroszokhoz.Az eindhovenben kellett volna maradni szerintem meg egy v. két szezont,aztán spanyol vagy angol bajnoksag.Legrosszabb esetben olasz valami nagyobb csapat.Ne mond már,h csak ennyit ér?Nem hiszem,h egy D.Dóme szintjet ne ütné meg.

dîszkorzo 2016.01.05. 13:23:59

A mi sztárunk egy puha pöcs. Fél a munkától!

lajafix1 2016.01.05. 13:26:21

@dîszkorzo: az Eindhoven meg persze nem a 14,5 millió eurót választotta volna a Mahacskalától, hanem próbálta volna ott tartani szerződéssel és több pénzzel, amikor jött fel az kiváló utánpótlásából a többi játékos. a pénz beszél, a'la Puskás, felesleges romantikázni.

cardiobascuralis 2016.01.05. 13:28:40

@lajafix1:
Mondjuk Dibusz.
Ha ő nincs, a Fradi messze nem 1 vereséggel zárja az őszt.

@Tatti73:
Szalai jó pár évvel Guszti után nyilatkozott. Szóval elődnek nehéz lenne nevezni.

@dîszkorzo:
Azért a Manchestert más se nagyon hagyná ott, akár évek után sem. Lásd pl. Giggs, Scholes meg a többi tehetségtelen falábú. És Beckham sem teljesen magától ment el.
(Ronaldo is szakmailag valószínűleg jobban járt volna, ha még legalább pár évig marad.)

lajafix1 2016.01.05. 13:28:59

"Nem hiszem,h egy D.Dóme szintjet ne ütné meg."

teljesen más a mai foci, mint a 80as évek beli.

dîszkorzo 2016.01.05. 13:31:42

Ha ott marad es elvisz barmelyik nagy csapat ott menyit kapott volna????2-3miliot?Szerintem te nem érted vagy csak szegény vagy.Tudod munka es munka aztán pénz es sok pénz. A pénzt már nem tudja a játéka fejlődésére forditani,de ha fejlődik az busásan megtérül.tudom bonyolult

cardiobascuralis 2016.01.05. 13:32:03

@dîszkorzo:
Dzsudzsáknak max. a német libában lenne helye a nagyon közül, a spanyol meg az olasz nem fekszik neki, az angol meg túl kemény, nem szeret belemenni semmi csinnbe.

@lajafix1:
Ja, annyira jött fel a sok tehetség az utánpótlásból, hogy 5 évig semmi eredményt nem tudtak elérni, amikor Dzsudzsákot meg Afellayt eladták. Idén már kissé beindult a szekér, de többnyire nem a saját nevelésnek köszönhetően.

dîszkorzo 2016.01.05. 13:35:36

Teljesen mindegy szerintem,hogy milyen csapatrol van szo!!!!Ha 5x gyengébb a bajnoksag akkor,hogy lesz fejlődés???Amit a Zsuzsi csinál az kurválkodás.

lajafix1 2016.01.05. 13:35:37

@cardiobascuralis: Dibusz? 2014 őszéről van szó, akkor kellett tapasztalt, bizonyított kapus, nem 2016 januárjában... csókolom az idő nevű dolog ismerős?

lajafix1 2016.01.05. 13:39:45

@cardiobascuralis: "Ja, annyira jött fel a sok tehetség az utánpótlásból, hogy 5 évig semmi eredményt nem tudtak elérni, amikor Dzsudzsákot meg Afellayt eladták."

ha te ezt még a pénzbeszedés előtt megmondod az Eindhovennek akkor te lennél az Eidhoven elnöke. De abban az időpontban bezony nem ez volt a jövőkép. tudod az a fránya idő és az utólagos okosság...

dîszkorzo 2016.01.05. 13:41:52

@cardiobascuralis: Szerintem jót tett volna az angol.Pont azert mert olyan kis anyámasszony katonája.De ha sem az olasz sem a spanyol nem fekszik szegénykémnek akkor mi?Csak a német,ja tudom meg a török.

lajafix1 2016.01.05. 13:44:09

@dîszkorzo: "de ha fejlődik az busásan megtérül"
Ha fejlődik és ha megtérül. DZS inkább a pénzt választotta a HA helyett. kockázat vs haszon.

"Amit a Zsuzsi csinál az kurválkodás." neked csak az fáj, hogy nem lettél a stricije. Az hogy ő magyar fejjel(értsd a rettenet profi magyar képzést), ilyen menedzsmenttel ezt ki tudta hozni, az kiemelkedő.

lajafix1 2016.01.05. 13:48:08

" Meanwhile, the club experienced liquidity problems, but secured its future through loans and property sales.[60] Key players Afellay and Balázs Dzsudzsák were sold and as a consequence,"

en.wikipedia.org/wiki/PSV_Eindhoven

ennyit arról, hogy a profi labdarúgásban a player addig marad egy klubnál, ameddig csak ő akarja...

dîszkorzo 2016.01.05. 13:52:46

@lajafix1: igen eggyetértek,szar a szakma stb.A lényeg,hogy itt kapcsolOdik a két szar:szakmailag ertekelhetetlen edzők karöltve a lusta,de tehetséges magyar sracokkal akiket csak a pénz erdekel. A remek kobinacoi 2 az 1 ben maga Pintér A.!

dîszkorzo 2016.01.05. 13:58:28

Szóval Zsuzsit csak Zsuzsihoz hasonlitom. A saját tehetségehez képest kevés amit mutat.Nem vagyok irigy rá,csak hát elbaszta mert gyáva volt,nem szerette a kihívásokat es ez baj.NEM A MAGYAR FOCIDRUKKEREKNEK PROBLEMA INKÀBB SAJÀT MAGÀNAK.

lajafix1 2016.01.05. 14:00:34

@dîszkorzo: szóval akkor Dzsudzsák szidalmazásaid voltaképpen dicséretek hisz szerinted is posványból érte el a jelenlegi szintjét. Az fáj neked, hogy nem CR-t csicskáztatja, valóban messze van tőle és nem is e szerint kell megítélni. A ruszkik helyett NyEu-t válászthatta volna, passz 5 éve volt nem tudjuk, örülök hogy a norvégok ellen jól kijött neki a lépés.

lajafix1 2016.01.05. 14:02:26

@dîszkorzo: "Szóval Zsuzsit csak Zsuzsihoz hasonlitom." önmagához senkit sem hasonlítunk, ugyanis értelmetlen. Te DZs-t hasonlítod az általad elképzelt DZs-hez. Hát jobb elfoglaltságot kívánok neked.

dîszkorzo 2016.01.05. 14:09:34

Akkor még mindig nem érted.Zsuzsi tehetséges es tehetségéhez méltatlan eredményei vannak.Ritka gyenge klubokban tolja.Lett volna lehetősége fejlödni,de nem kockáztatott inkább a pEnzt valasztotta.Nekem az uobbival van gondom.Ennyi.Az embereket önmagukhoz is hasonlítják nem csak másokhoz,tudod egyeni sportok,stb.
Ezt igy érted?

dîszkorzo 2016.01.05. 14:12:30

Az megvan,hogy ha elvegezted a 6. Osztályt ne az 5.-kel folytasd,mert az visszalépés?,na ez történt a patronáltaddal hollandiában.

lajafix1 2016.01.05. 14:17:14

@dîszkorzo: ezek szerint te nem érted. Mindenki a fix pénzt választja, ahogy a PSV a 14,5 milliót választotta a tovább tartás és nagyobb költségek helyett, DZs meg a 3 millió/évet a bizonytalan helyett. Ahogy te is, csak mivel te nem kerültél ilyen döntési helyzetbe talán sose, vagy más kontójára adod a krisztusi önmegtartóztatást.

cardiobascuralis 2016.01.05. 14:17:38

@lajafix1:
Már 2014-ben is védett (a válogatottban is), de ne zavarjon.
Azt a baromságot meg hagyjuk már, hogy nemzetközi meccseken szerzett tapasztalat, focizni ugyanúgy kell, akármilyen meccs.

"a norvégok ellen jól kijött neki a lépés"
Miért, mit csinált a norvégok ellen? Gól, gólpassz?
Ja, semmi, fent volt a pályán.
Vagy a kijött a lépést úgy érted, hogy nem (sokszor) botlott el a saját lábában?

@dîszkorzo:
A török láthatóan nem neki való.
A németben szerintem megállta volna a helyét, az angolban viszont sokat kell ütközni, hátra kell menni védekezni, az nem az ő világa.
Az USA-ban pl sztár lehetne, ahogy Németh K. is, csak az megint süllyesztő, mint az oroszok (bár aki látta tavalyelőtt az amcsikat a vb-n, az azért nem nagyon mondja, hogy az amerikai foci a játszottak még kategória, minket szarrá vernének, ahogy az Eb-n is mindenki szarrá fog).

cardiobascuralis 2016.01.05. 14:19:45

@lajafix1:
A te köreidben lehet, hogy mindenki az AZONNALI pénzt választja, de vannak olyanok, akik kissé gondolkodnak is, és inkább várnak egy kicsit, hogy aztán nagyobb pénzt keressenek pár hónap múlva.

Tudom, nehéz ezt felfogni...
Neked sem sikerül, Dzsudzsáknak meg a menedzsmentjének sem ment.

lajafix1 2016.01.05. 14:28:42

@cardiobascuralis: ojvé megtudtuk, hogy egy szétesett csapatba nem kell tapasztalat, meg nemzetközi rutin kapusposzton. Köszönjük Emese.

DZS 25 éves volt 2011ben amikor a Mahacskalahoz ment mire várt volna még ebben a korban? Srácok ti addig várnátok, amig minden lehetőség elszáll.remélem csak a másik kontójára, csak nem vagytok ennyire amatőr lúzerek irl. Komoly gondok vannak az időérzékeddel.

abw 2016.01.05. 14:39:23

@migus: hát te magad a latt vágod a fát. Nem is vágod, rángatod a stihlt, hátha beindul.
A havat lapátolni mindenkinek hazafi kötelessége a saját portája elől. Aki nem csinálja, az takony. Akkora öngólt lőttél ezzel...
Aki a válogatottságot lemondja, az is takony. Értelmes emberek módjára meg lehet beszélni, mi a baj. v.ö. Nagy Laci. És tudod, ha érzel valamit a válogatott iránt, leszarod, hogy cirkuszol, vagy husztizik (vigyázz, értelmezni kell!), játsszon, haljon meg a pályán.
És ez a pénzezésetek. Nem m5kurva vs. dubairól van szo pufikáim. Ha a versenyszférában dolgozol, csinálsz havi 1M-t, kiri vagy. Zsuzsi csinál egy évben 300 hónapot vakegér...
Nem a focisták a magyar foci baja, hanem ti. Igen, ti, akik még mindig a sör van kaja van jóvan rendszerben éltek...
Ti...

dîszkorzo 2016.01.05. 14:46:11

@lajafix1: voltam hosonló helyzetben. Másképp döntöttem.Megérte.De elég volt a vitából,lenyeg,h érdekeltek vagyunk az eb-n.udv

abw 2016.01.05. 14:47:40

@cardiobascuralis: De. Ha nem tudsz örülni a sikernek, akkor sipirc haza, ránts rá, attól lenyugszol. Mondom. Ti. Ti vagytok a baj a közélettel. Kit izgat a meg nem adott tizi? Diego is pl nagyon szánta-bánta, hogy meglátta isten arcát és kezét 86-ban. Meg az egész arhentín nép...
Ti...

lajafix1 2016.01.05. 14:50:06

@dîszkorzo: megtudtuk krisztushoz van szerencsénk, de hogy DZs nem az, és 25 éves sportolóként a pénzt választotta(a PSV is), azon kár vitatkozni. Üdv neked is.

dîszkorzo 2016.01.05. 15:05:11

@lajafix1: ne tovább,de:Mi a jobb, a dicsőség es a pénz vagy a csak pénz.Vajon mi foglalkoztatja ronaldot messi stb,hogy 10 milio/evvel tobbet keresen vagy +1 aranylabda Vagy iden is bl döntő! A Dzs mndn esetben a pénzt választaná,de sok embernek a dicsöség számít,hogy jobb lehet másoknal. Ez az igazi sportember mentalitas.Mert nincs azzal baj ha levezetesnek kinába vagy az usaba megy valaki,de ne 25 évesen.

vargazoli 2016.01.05. 15:32:42

@cardiobascuralis: Abban igazad van, hogy a Zenit el tudott érni sikereket a nemzetközi kupákban is, de soha nem volt és nem is lesz meghatározó csapat Európában, mert az oroszok csak összevásárolni tudnak játékosokat külföldről, főleg levezető időszakban lévő világklasszisokat (Roberto Carlos, Eto stb.), de ettől még a válogatottjuk semmivel sem lett jobb. Azt pedig, hogy Huszti elásta magát a Zenitnél továbbra is igaz, mivel még ehhez a gárdához sem tudott igazodni és felnőni, két évig főként a kispadot koptatta.

deki1 2016.01.05. 16:26:44

Azért szerettem volna látni az arcokat, amikor a Husztinak elege lett ( edzők, játékostársak, EMELESZ..)
Elmondták mindennek, még talán azt is, hogy ő a kerékkötője a feltámadásnak...
Őszinte, nyílt szívű, becsületes, szerintem az edzők-játékosok, akik nem akarták átverni, mind szerethetik, szerethették.
Mathajsz is csak jót mondott róla, nem véletlenül.
Az öltöző?
Kíváncsi lettem volna, hogy a mi DZS CSK-nk mit csinált volna, mikor a Baló az Inter mezét földhözvágta, mikor José lehozta.
Materazzi majdnem nekiment a pályán, ( láttam, ott voltam )az öltözőben hajkurászta, ez bamba olasz hülyegyerek, meg a WC-be menekült be. Ordítozott vele, hogy gyere ki, megöllek.
Materazzi nem CSK, csak helyettes volt.
A mi DZS-nk ?
Lehet,hogy gyújtóbeszédet mondott a norvég visszavágó előtt, de lehet, csak félelmében tette.
Ha nem jutottunk volna ki az EB-re, lehúzhatta volna a rolót, nincs visszaút komoly csapatba.
Huszti mint EMBER nálam, ezerszer hitelesebb, mint Dzudzsák.,

cardiobascuralis 2016.01.05. 17:06:52

@lajafix1:
Hagyjuk már ezeket a röhejes faszságokat, hogy nemzetközi rutin. Máshogy kell védeni (vagy bármi más poszton focizni) egy nemzetközi meccsen, mint egy magyaron? Aztán mi a lófaszért? Ott máshogy futnak, vagy máshogy rúgják a labdát?
És egy hozzád hasonló barom emesézik?
Öcsém, menjél ki a sarokra, és kéregessél agyat, mert kurvára nagy hiányod van belőle. Csoda, hogy még nem fulladtál meg, mert a lélegzéshez is kevésnek tűnik az eszed.

@abw:
Miért rántanék rá, ha megdughatom anyádat is lent a sarkon?
Kurvára nem érdemeltük meg, hogy kijussunk, csalás volt az egész. Több meccsen is.
És magasról leszarom a magyar focit, sőt, amíg Orbánod van hatalmon, a magyar foci ellen fogok szurkolni, bárki ellen játsszanak is. Bár nagyon nem kell, mert elég szarok önmaguktól is.

cardiobascuralis 2016.01.05. 17:10:40

@vargazoli:
Az orosz válogatott azért nem annyira rossz, most sem pótselejtezővel jutottak ki.
A klubcsapataik? Persze, lehet, hogy nem nyernek BL-t, de azért ott vannak az élvonalban. Huszti német csapataival legalább egy szinten, csak míg azok nem szerepeltek a BL-ben, a Zenit igen.
Huszti ott tényleg nem vált be, de ez előfordult mással is, Ibra pl. a Barcában nem tudott stabil kezdő lenni, pedig annyira azért nem szar játékos, néhány csapatban már bizonyította.
Aztán (mármint Guszti) visszament Hannoverbe, és ha rövid időre is, de ő lett a király.

abw 2016.01.05. 17:13:33

@cardiobascuralis: cukorfalat. Nem mentem messze a rarantastol. Te vagy megsertodve, es egybol kurvanyazol. Latod, nem kell csunya szavakat hasznalni...
Ha meg leszarod a magyar focit, akkor nincs itt helyed, sipirc haza. Es elnezest a rarantasert... egy puncitol hogy varhattam ezt.

cardiobascuralis 2016.01.05. 19:16:10

@abw:
Nyuszika, nem én kezdtem. Aztán amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten.
Küldözgetni meg anyádat küldözgesd, akár haza, akár máshova.
Remélem, érthető.

lajafix1 2016.01.05. 19:21:20

@dîszkorzo: te is tudod hogy a profi sportban a pénz számít első helyen: lásd CR hisztijeit ami után + x millió/év növekménnyel jött ki. Amiről te beszélsz az a régmúlt (pre Puskás) időszak.

"A Dzs mndn esetben a pénzt választaná,de sok embernek a dicsöség számít,hogy jobb lehet másoknal. Ez az igazi sportember mentalitas.Mert nincs azzal baj ha levezetesnek kinába vagy az usaba megy valaki,de ne 25 évesen."

na akkorjon térjünk vissza 2011be, akkor a Mahacskalába a tulaj azért öntötte a pénzt hogy BL csapata lehessen. Lehet hogy nehéz elképzelni hogy bezony nem jönnek össze a tervek soxor...

lajafix1 2016.01.05. 19:21:20

@dîszkorzo: te is tudod hogy a profi sportban a pénz számít első helyen: lásd CR hisztijeit ami után + x millió/év növekménnyel jött ki. Amiről te beszélsz az a régmúlt (pre Puskás) időszak.

"A Dzs mndn esetben a pénzt választaná,de sok embernek a dicsöség számít,hogy jobb lehet másoknal. Ez az igazi sportember mentalitas.Mert nincs azzal baj ha levezetesnek kinába vagy az usaba megy valaki,de ne 25 évesen."

na akkorjon térjünk vissza 2011be, akkor a Mahacskalába a tulaj azért öntötte a pénzt hogy BL csapata lehessen. Lehet hogy nehéz elképzelni hogy bezony nem jönnek össze a tervek soxor...

lajafix1 2016.01.05. 19:26:46

@cardiobascuralis: "Máshogy kell védeni (vagy bármi más poszton focizni) egy nemzetközi meccsen, mint egy magyaron? Aztán mi a lófaszért? Ott máshogy futnak, vagy máshogy rúgják a labdát?"

Hajjaj gyorsabban, erősebben pontosabban. Pont a Fradi a példa rá és a Zseljeznicsar selejtező a nyárról, ha az előző évtizedek nálad kimaradtak.

rákérdezhetek: sz@pni jársz ide, Emese?

cardiobascuralis 2016.01.05. 20:59:22

@lajafix1:
Faszságokat beszélsz.
Az, hogy máshol gyorsabbak, nem a nemzetközi vagy nem nemzetközi meccsektől függ, akkor ott van Bogdán, Angliában gyorsabban fociznak, még a II. osztályban is. Vagy Megyeri, védett BL-meccseken is.
Nem, védeni meg futni ugyanúgy kell, a labdát is ugyanúgy kell elrúgni.

Ostoba segg vagy, aki nem tud mást, csak baromságokat beszélni.

Ja, egyébként nem, anyádat dugni járok, és nem ide, hanem a sarokra, bablevesért hajlandó. Azt mondja, hogy ő is bánjam, hogy a fia ilyen ostoba fasz lett, de nem volt ideje nevelni, ételt kell adni a szádba, ezért strichelnie kell.

vargazoli 2016.01.05. 22:03:43

@cardiobascuralis: Nem azzal vitatkozom amit írsz, mert az tényszerű, csak az abból levont következtetéseddel nem értek egyet. Mivel a német bajnokság színvonala azért mégis csak magasabb az oroszénál (feltételezem ezt te sem vitatod), Husztinak minden lehetősége meg volt arra, hogy a Zenitnél is meghatározó egyéniség legyen. Már hogyha képes lett és akart volna alkalmazkodni az ottani mentalitáshoz. De borítékolható volt, hogy az orosz darálós, kemény focihoz nem fog, hiszen ő csak a pénzért ment oda.

Aztán, mint írod "visszament Hannoverbe, és ha rövid időre is, de ő lett a király". Rátapintottál a lényegre, ami a "rövid időre" kitételt illeti. Épp ez a tipikus magyar mentalitási probléma. Több év oroszországi mellőzöttség után rájön, hogy más hozzáállásra lesz szüksége és 10-12 mérkőzésre össze is szedi magát, olyan mentalitással játszik ahogy a tehetsége alapján elvárható, de éppen azért nem profi, mert ezt nem képes állandósítani. Szép lassan elszürkül, először csak folyton lecserélik, azután már csak csere lesz, majd kispados és végül szerződésszegő. Mindez pedig nem egy profi sajátja.

Most ismét próbálkozik a Bundesligában, de előre borítékolható, hogy a Frankfurtnál is ugyanúgy fog járni mint korábban. Egy-két hónap hajtás és jó játék, utána pedig - ha már úgy érzi, hogy megdolgozott a pénzéért - törvényszerűen jön az elszürkülés.

cardiobascuralis 2016.01.06. 00:48:44

@vargazoli:
Jó, hát Husztinak van max. 1-2 éve még, most 33.
Mondjuk sokkal több Dzsudzsáknak sincs, ő 29 múlt.

lajafix1 2016.01.06. 13:09:11

@cardiobascuralis: stílusod csapnivaló Emese, ahogy az elképzeléseid is. Bogdán hogy jöhetett volna képbe, a tavaly őszi szétesett csapattal? Francba attól hogy fel tudsz kapusneveket sorolni, még nem cáfolod hogy Dárdai és Storck is jól döntött Királlyal.

Szopni jársz ide Emese. Még jó, hogy nem te vagy a kapitány.

lajafix1 2016.01.06. 13:12:27

@vargazoli: Szóval az eintrachtnál nem tudják, hogy Huszti jelegzetes magyar amatőr, akkora lúzerek? Ne már...

lajafix1 2016.01.09. 14:22:34

Bogdán épp most igazolta, hogy jobb volt Királyra bízni a kaput. Innen nehéz lesz Bogdánnak nívósabb bajnokságban kaput kapnia...
süti beállítások módosítása