HTML

Szabadrúgás

Centernek nevezem magam, mert hiszek abban, hogy ez a legjobb poszt. A szabadrúgásra akkor vállalkozom, ha úgy látom jogos, mert szabálytalanság történt.

Utolsó kommentek

  • vackor1: Keresem a nagy fejlődést, valaki megmutatná nekem ? 2000 6-ból 4., 12 pont 2004 5-ből 4., ... (2021.09.21. 09:24) A meccs
  • Burgermeister: Veszéjben a lyogállamiság !: nemjarok buzik kozze (2021.09.16. 07:49) A meccs
  • Veszéjben a lyogállamiság !: @ulpius66: Hát azok nem az ötzik lesznek. Tőlünk ugye a francia EB--n kaptak egy dióst meg egy mák... (2021.09.11. 14:00) A meccs
  • ulpius66: @Maxim Tsigalko: Köszi a választ! Így mán érthető, hogy az osztrákok mért nem hajtanak, így is,... (2021.09.11. 13:43) A meccs
  • Veszéjben a lyogállamiság !: @István jani: Kis összehasonlítás: Magyarországnak ugye 6 meccs után 10 pontja van Ausztriának... (2021.09.11. 12:34) A meccs
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • vackor1: Keresem a nagy fejlődést, valaki megmutatná nekem ? 2000 6-ból 4., 12 pont 2004 5-ből 4., ... (2021.09.21. 09:24) A meccs
  • Frady Endre: Érdekes, én az olaszokra nem a tészta-, hanem a macskazabálók kifejezést ismertem... :) Mangiare g... (2021.07.13. 09:31) Tészta és bab
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @horrorpornó bábszínház: Hol és mikor vallottam be? Gondolom ugyanott, ahol Kádár alatt szabad u... (2021.07.12. 19:40) "Kiskacsák" Münchenben
  • Frady Endre: "A magyar foci ma is emiatt nagy." A magyar foci 1986 (Mexikó) óta egyáltalán nem nagy és ehhez a ... (2021.07.08. 15:11) Ez már másik sportág
  • Kotit: Puskás Ferenc meg nem adott gólja 54-ben? (2021.07.04. 19:25) Szuper VAR vizsgálná a VAR ítéleteit?

Nevetségessé teszik a Himnuszt?

2008.04.07. 18:13 :: center

Ott állt a kezdőkörben Sadjo, Bozic, Foxi, Habi, Moldovan, Zaleh, Mbouissi, Cornaci, Vukadinovics, Ramos és Dosso. És szólt az „Isten áld meg a magyart!”. Valaki, valamikor kitalálta, hogy az újpesti Szusza Ferenc stadionban mérkőzések előtt le kell játszani a magyar Himnuszt.

Aki, ezt kitalálta, annak fogalma sincs arról, kik játszanak a magyar NBI-ben (pardon, Soproni Líga). Hagyják abba!

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadrugas.blog.hu/api/trackback/id/tr50415551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oirasor · http://oirasor 2008.04.08. 02:18:22

Ja igazad lehet,de akkor is ezt kérdezd amikor a francia válogatott játszik tele gyarmatositott területröl érkezett fekete fiukkal,vagy az osztrák nöi kézilabda válogatott játszik született osztrák nélkül és még sorolhatnám.

szasa 2008.04.08. 02:19:37

Segfej!
Amerikaban hany kulfoldi jatekos jatszik megis erdekes modon MINDEN merkozes legyen az NHL NFL NBA de meg a kolyokmeccseken is eljatszak a himnuszt. A HIMNUSZ nem a jatekosokert van hanem a szurkolokert, ugyanugy mint ahogyan a merkoznek is szolnia kellene. Errol mondjuk lehetne vitatkozni....

fraki 2008.04.08. 05:15:58

szasának igaza van, mi köze a játékosoknak a himnuszhoz? A himnusz a meccsnek, klubnak, bajnokságnak stb. (intézményi keret) szól.

speter 46 2008.04.08. 07:25:31

Az a hülye, aki a a felszólító módban lévő "áldd" igét egy "d" -vel írja, nem kell féltesse a himnuszt a kafferoktól sem. Blog írás helyett inkább az általános iskolával végezzen!!!

Manyizga (törölt) 2008.04.08. 08:05:31

speter, pont ezen morfondíroztam én is... :) dehát, mit várunk egy focidrukkertől... :))

ferenckovacs · www.ferenckovacs.com 2008.04.08. 08:11:21

Értem én a hirtelen felindulásodat, ami talán nem is a Himnusznak szól... de ha már ennél maradtál had jegyezzem meg, hogy talán az ellenfél oldalán vannak magyarok :) (a szurkolókról és a többi emberről nem is beszélve)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2008.04.08. 08:20:38

speter: úgy mellékesen a Himnusz eredeti szövegében 1 d az áld'. Lehet hogy center nem tud helyesen írni, de akkor Kölcsey sem ,>

Zolika 2008.04.08. 08:32:10

A Himnuszt nem azért játszák a Szuszában, hogy a "labdarúgóknak" szól, hanem a szurkolóknak. Ha egy két játékos, aki ne adj Isten még meg is érti a magyar szöveget, ettől emelkedett hangulatba kerül, és felszántja a pályát, az csak jó lehet(bár ilyet azért ritkán látni, sajnos). Szerintem egy nagyon jó gondolat volt(bár arra is emlékszem, h szokás szerint indulatkat kavart annak idején, hogy a lilák miért játszák le...erre csak azt mondom, hogy ezt egy normális országban nem is tennék szóvá); Fradistaként mondom, hogy ha mást nem is de ezt pl mi is átvehetnénk az újpestiektől...Az meg megint más tészta h mennyi légiós van egy csapatban....Bár mi csak ne pattogjunk, ha egy Chelsea kiállhat angol nélkül, vagy egy Inter olasz nélkül, akkor egy Diósgyőr miért ne állhatna ki magyar nélkül(erős túlzás, de jogos)

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.04.08. 08:32:28

szánalmas... mélymagyarjaink közt vajh' mé' nem divat legalább a saját anyanyelvük korrekt elsajátítása?

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2008.04.08. 08:38:40

Még jó, hogy csak öt mondat terjedelmet szenteltél ennek a méretes baromságnak, tovább amúgy se olvasta volna az értelmesebbje. Bizonyára sokáig tartott, amíg kitaláltad ezt a postot. :)

Csekonics · http://Csekonics 2008.04.08. 08:42:46

Miért számít "mélymagyarnak" aki a himnusz mellett szól? Mondja már meg valaki?

Zolika 2008.04.08. 08:59:11

Szerintem ez nem "mélymagyarság" kérdése, egyszerűen általános műveltség dolga. Arról meg aki már a himnusz kérdésébeől is pártpolitikát csinál...hm na arról van egy aranyos véleményem

kehes 2008.04.08. 09:01:47

zolika: nem a Chelsea, hanem az Arsenal - csak a történeti hűség kedvéért
szasa: nem feltétlenül kell nekünk minden amerikai szookást átvennünk

limonade joe 2008.04.08. 09:02:17

Te rasszista! Miért ne hallhatná Dourandi a magyar himnuszt?

Alanna 2008.04.08. 09:04:09

speter 46 2008.04.08. 07:25:31
Az a hülye, aki a a felszólító módban lévő "áldd" igét egy "d" -vel írja, nem kell féltesse a himnuszt a kafferoktól sem. Blog írás helyett inkább az általános iskolával végezzen!!!

Abban az általános iskolában biztosan megtanítják azt is, hogy a "blog írás"-t hogyan kell helyesen írni... Amúgy mit jelent a "féltesse?!

dr. Wilbur Swain 2008.04.08. 09:12:44

ühüm, ez hülyeség volt, előttem jövők már leírták: nem a játékosoknak szól a himnusz
feltehetőleg a nézők 99%-a magyar :)
és ez megy az index főoldalára...

the real 2008.04.08. 09:23:50

basahalom.blog.hu/2008/01/18/alld_ald_aldd_meg_a_magyart

Nem teljesen az Áldd-Áld témához kapcsolódik, de ott van a kézirat is, meg egy rövid kifejtés.
Egyébként szerintem áldd, ma már az a helyes.
És nekem nem hiányzott a Himnusz a bajnokik előtt, de azzal sincs bajom, hogy most meg van.

Zolika 2008.04.08. 09:23:59

Köszönöm a korrigálást

Csekonics · http://Csekonics 2008.04.08. 09:24:28

Hát igen... A félt igének nem igen tudom a műveltető alakját elképzelni. (félni bíztatni valakit....) Pláne felszólító módban. Tényleg vicces, fel sem tűnt. Visszatérve: a Himnusz soha, semmilyen körülmények között nem lehet ciki. Elő lehet úgy adni, hogy sokakban visszatetszést, megbotránkozást kelt, (van is erre példa: Király Linda, Vikidál...) de önmagában az, hogy felcsendül valahol, ezt kikezdeni szerintem nem lehet.

Zolika 2008.04.08. 09:28:40

Nekem meg még az jutott eszembe, hogy speciel kevés kivételtől eltekintve, én sem tudom h kik játszanak a mai nb1-ben:)

kisi 2008.04.08. 09:48:41

Valóban nevetséges, hogy Magyarországon, egy Magyar bajnokságban, Magyar közönségnek eljátsszák a Magyar Himnuszt. Az a nevetséges, hogy erről blogoban írsz, ahelyett, hogy gondolkoznál picit. Arról már nem is beszélve, hogy az USA-ban, kötelező, minden rendezvényen, (tömegesen) a Himnusz, nyílván hülyék, mert elég ritka az őshonos amerikai……..

Csongor 2008.04.08. 10:01:30

Miért eljátszák?
A közönség miért meghallgatja?
Miért nem énekli?

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2008.04.08. 10:05:24

Újpesten tradíció, hogy elhangzik a Himnusz a meccsek előtt. Szóval mielőtt marhaságokat írsz, tájékozódj, te gyökér. Nincs jobb témád, amiről írogatni tudnál?

emde 2008.04.08. 10:06:33

Lehet, hogy tévedek, de mintha az Újpest folyton veszítene, mióta játszák a Himnuszt a meccsek előt.

Ez most borzasztóan fog hangzani, felkészültem, hogy megkövezzetek. Én már játszottam életemben legalább egy tucat meccset, ahol szólt a Himnusz előtte. Hát nem egy felemelő élmény sikertelenségekről, szenvedésről és halálról énekelni egy megmérettetés elött.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2008.04.08. 10:09:41

Akkor elárulom, hogy hosszú évek óta játsszák.

szürke_tapir · http://akozert.blogspot.com 2008.04.08. 10:12:51

na akkor, ha már áldD, akkor eljátsSzák...

Csekonics · http://Csekonics 2008.04.08. 10:22:35

Továbbra is a helyesírás mentén: Nem!
Mert Újpesten "eljátszák" a Himuszt. - így helyes (már, ha kijelentő mód) Ha viszont az volna a lényege, hogy Újpesten játsszák el!!!(már végre...felszólító módban) akkor két essz.
"Álljunk meg egy szóra" lesz ebből....

jazzbubu 2008.04.08. 11:47:58

Egyetértek a poszt írójával.
Már amikor bevezették Újpesten éreztem,hogy itt valami nem stimmel.(Az Újpest "magyarabb" klub akar lenni mondjuk a Fradinál.)
Szerintem a Himnuszt kivételes,ünnepi alkalmakkor kell eljátszani.Például a magyar labdarúgó válogatott mérkőzései előtt.A válogatott labdarúgóink testesítik meg(küzdenek érte) az adott meccsen hazánkat,nemzetünket.
Nem kéne a magyar Himnuszt magyar klubcsapatok magyar bajnoki mérkőzései előtt eljátszani.Nem oda való.Itt a játékosok(köztük sok nem magyar származású)a saját klubjukat(sok nem magyar tulajdonú) képviselik.Oda inkább illik a házigazda csapat lelkesítő indulója,mint a nemzet himnusza.A magyar és nem magyar játékosok pedig tegyenek meg mindent a klubjukban azért,hogy egyszer válogatottak lehessenek saját hazájuk csapatában és büszkén hallgathassák a saját himnuszukat a válogatott mérkőzés előtt.
Nem szabadna hagyni,hogy a magyar Himnusz a sok indokolatlan használattól elveszítse a jelentőségét.
Persze ennek az egésznek az eldöntése az MLSz-re tartozna,ha lenne hozzá bátorsága.Neki kéne eldönteni,hogy kötelezően játszák minden pályán vagy egyiken sem.
Én az utóbbinak örülnék.
(Remélem nem sok hejesírási hibát vétettem.):-)

johnny drama 2008.04.08. 16:03:47

Na, ez egy tipikus buta poszt :(
4 éve biztos, de még több éve megy nálunk a Himnusz. Gyakran nem is volt légiósunk, sőt olyan is volt, hogy aki a pályán volt, mind magyar válogatott játékos volt legalább egyszer (bár sokra nem mentünk velük) de még akkor sem elsősorban a játékosoknak szólt a Himnusz, hanem a 20xos magyar bajnok, 8xos magyar kupagyőztes, magyar csapatnak, akik szurkolói 99,99%-a magyarok. Mindenféle "nagymagyarkodás" nélkül. Mint már írták, Amerikában is minden major league eseményen lemegy a Himnusz. Persze, tudom, ők buták mind (...) de azért valahogy mégiscsak jobban élnek, és ott ezt nem teszi szóvá senki.

ui.: a Fradi már vett át tőlünk dolgot, nem más, mint a címer feletti csillagokat (amit persze mi is külföldről vettünk át, de itthon nekünk volt először :) )

Huncros 2008.04.08. 16:44:55

Kivetni valót én se találok rajta, bár az én fülemnek is kissé furán cseng nem nemzeti eseményen, meg hát valljuk be, tényleg aranyos ahogy a sok csoki hallgatja a Himnuszt. De ez a "hagyják abba!" a poszt végén röhejes.
Amerikához ne hasonlítsuk, mert az egészen más tészta, mind mentalitásban, mind kultúrában, mind történelemben (amiből részben következik az első kettő). Azért az egyik hsz-hez hozzátenném, h a nagy amerikai profi ligákban zömében amcsik játszanak.
süti beállítások módosítása